Sep 18, 2012

Salam perkenalan kepada sesiapa yang baru jengah blog ni. Lynn dah remove semua entry dalam blog ni. Blog ni nak renovate jadi blog santai . Siapa saya? saya lynnhassan. Owner kepada mysugarclass,studio yang menawarkan kursus-kursus bakery kepada peminat cake decoration.Studio saya terletak di saujana utama sg buloh. Disamping itu, saya juga menerima  tempahan kek.Pelanggan setia saya ialah customer yang repeat order beberapa kali. Siapa yang join kelas saya tentu tahu betapa saya pentingkan kualiti nahan yang digunakan untuk kek. Walaupun mahal tetapi kualiti kek kena jaga, sebab itulah kita dipanggil homemade baker.

Disamping suka buat kek,saya juga sukamemasak. Insyallah dalam blog ini saya akan share resepi saya yang sedap-sedap. Tips untuk masakan yg sedap ialah, masakdari hati yg ikhlas.Anda boleh dekati website saya http://www.mysugarclass.com untuk jadual dan gambar kelas. FB saya add Lynn Hassan, ops friendlist dah full..sabar ya..saya akan kemaskini kemudian.

Tagged:

0 comments:

Post a Comment